Gå till innehåll
fredag 26 april 2024
Gäst Beeblebronx

Sandlådetråden

Rekommendera Poster

Gäst Beeblebronx

Kan vi samla allt kiv och bråk i en tråd?

Denna kunde kanske passa

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Absolut, tycker alla är kassa...pseudonym, seari, 2012, crabfish, crabfish, crabfish och mig själv föståss och bebblebronks och blondbella och westfjord26.......

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, den där Westis är en riktig gnällspik. Troligen beroende på att han inte har alla öl innanför westen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst blondbella

Haha , kul ide, Eftersom du verkar vara en seriös person så har du säkert förslag på ämnen.. kanske du själv skulle vara ett wink

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Helt rätt och absolut inte ídag, och inte heller då jag är på sjön eftersom öloch båtliv inte hör ihop....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Passa dig Westfjord26, jag vet var din brygga ligger. Dessutom vilken färg din fiskeoverall har så du är lätt att känna igen. Dessutom har jag ditt fulla namn och telefonnummer. ;-)

Vad gäller de övriga blodhundarna bryr jag mig inte ett piss!



Senast ändrad av pseudonym | 30 maj 2012 | 22:20

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Förövrigt så har jag inte kvar min plats utan ligger där nicket gobben låg, mittemot alltså så mig hittar du alldrig, om du ringer kan jag be min sekreterare svara......wink

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja e ingen blodhund... Jag är en blodSvan... devil

Sen är det väl så att alla kan ju inte älska alla här i Världen, och särskilt svårt har jag för vissa här... Så är det bara... Men kan nog tro att man ändå är Du och Bror om man träffs ute på sjön, eller nån ö någon gång ändå... Vore kul att träffas, och se vilken uppfattning man får då laugh

Ha´ t gôtt, det har jag...!



Senast ändrad av Kenneth_S | 30 maj 2012 | 22:24

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ojdå? :-D Förresten seglade jag förbi idag är ju nu mitt mellan två jobb. Är inne på min 7:e lediga vecka och har ytterligare 5 kvar efter denna :-D

Aha, bytt båtplats alltså? tyckte väl det såg lite skumt ut.



Senast ändrad av pseudonym | 30 maj 2012 | 22:27

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Attans va ni gäller redan ... :-D ... Ja just de , de va ju rätt tråd ! Kan man anmäla sig frivilligt :-D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu råkar ju jag ha plats på samma brygga som dig Westis så den informationen kan jag ju sälja om det är så.  ;)

 

/B

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hehehehe... Då blir ju Westis torsk... Och det var vad han ville få, i en tidigare tråd... surprisecool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fast det skulle jag ju såklart aldrig göra, det är inte upp till mig!

 

/B

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst blondbella

Nu känner jag mig utaför crying Detta har ju blivit en kompistråd för Väst-kustare surprise Trodde ju att jag skulle få gnälla mera...laugh wink

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hmmm öppnade du truten bloggerskan? Du måste vara en sån torr nollåtta när du drar alla över en kam. Jag är stolt värmlänning, inte nån jvl västkustfjant

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Aha, en trogen IOGT-NTO:are som hittat hit alltså.. Hur ska vi hantera detta månne

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Seglar man Maxi 77 är man definitivt en fjant, om än en värmländsk sådan.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst blondbella

Tack.. Nu kan jag gnälla ..o rapportera dig för du är så elak ..NIX  inte från fjollträsk men väl från baksidan. Men hördu vi måste ju hålla ihop gentemot Kålle o Ada..tycker de mer o mer börjar att ta över MG  wink

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kålle och Ada har redan kontrollen över MG eftersom kontoret där de styrande huserar ligger i Kungsbacka strax söder om Göteborg, dock ligger Kungsbacka i Hallands län och tillhör således inte den del av bästkusten som räknas.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst blondbella

Ajaj ve och fasa då har jag blivit 08 utan att veta om det.. surprise Blir nog psykoanalys efter detta..

Men vad kallas det söder om Göteborg. Världen Europa, Danmark..?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kungsbacka tillhör hitre Danmark!

 

/B

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Dessutom kallas dom inte 08:or längre. Dom är 99:or.

 

 

 

Eftersom dom inte är riktigt 100:a.

 

/B

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men vad jag minns så har jag oftast varit snäll mot dig B......blev lite orolig nu att man skulle bli nerklubbad på bryggan en dagcheeky

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nja...en öl är okej...eller två under en längre tid, måste tänka på 0,2 vetladucool

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det behöver du inte vara, jag har ingen tanke på att du inte skulle varit snäll :)

 

/B

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hmmm, nu klev du över förtampen.

Du kan klanka på mig som person, min promiskuösa läggning, min tveksamma moral, min bil och mina blå mockaskor, men INTE min båt. Det blir snart rapport på det här

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men du vågade inte nämna mig, fegis!  Du anade väl att jag skulle ta tillbaka overallen då, för jag vet var du bor, på den däringa äckliga västkusten som jag inte ens förmår att stava med stor bokstav wink  Var går solen upp och möter en ny dag?  I öster så klart.  Var går den trött ner och drar en våt filt över sig?  I väster.  Jag kan sträcka mig så mycket att västkusten är Sveriges framstjärt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...