Gå till innehåll
lördag 27 april 2024
Yamma

Sommarbilder 09

Rekommendera Poster

Aj. Din bild gör ont.  Bra med skyddsmask, heltäckande overall blir för varmt?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bättre att ha så lite kläder som möjligt och bada bort glasfibret innan det hinner krypa in. Vi står precis bredvid mälaren - jag badade ofta

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gudvangen i Sognefjorden.

Ont om hamnar eller rättare ingen gästplats alls på hela dagen. Men gott om hisnande vyer och isbäckar från 1000 m rätt ner i fjorden imponerade.

post-5771-1394236192,9769_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bästa i somras! Båtplats mitt i stan i en väldigt mysig båtklubb med bra stämning!

post-15159-1394236193,0903_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bild från förra sommaren, men i alla fall favoritstället på Finskär där man var ett par gånger i somras.




Senast ändrad av Anders_St | 30 december 2009 | 20:58

post-15159-1394236193,1462_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Och här har vi båten mitt emot Anders båt som håller på att förses med segel våren 09, vilken klubb vi har Glad

 

post-13907-1394236193,3197_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Näh, för stor att komma in till Biskopsö med. Och ingen helikopterplattform!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tja, dit tar man RIBen. Men det är klart, vem kan väl vara utan helikoptern SkrattandeTungan

post-10004827-1394236193,3747_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

På väg genom Öresund precis norr om Helsingborg. Semesterseglingen började med solsken och 27 grader - längtar till sommaren.

post-27694-1394236193,4637_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den bilden kommer från grönlandsresor.se och finns i deras katalog, det är också bild nummer fem om man bildgooglar på färöarna, dags att medicinera mot mytomani?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Samtliga av Styrbjörns bilder kommer från andra siter. Båt, hund..............biltema,......................semesterbilder.
Var kommentarerna kommer från, har jag ingen aning om Rynkar
(troligvis inte...................................heller)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tankade? Styrbjrns kompisar Anna o Paul Anka kom väl dit med dunkar??

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hugg inte på hans inlägg. Då försvinner han som trollen i solsken.

Det är som killen som visade ...... i 5:an för att få uppmärksamhet, synd om honom

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När jag började slipa glasfiber strax efter höststormen 1969 var det tätsittande kläder som gällde. Efter besök på en av våra plastbåtsvarv fick jag se en av gubbarna stå och slipa glasfiber i T-shirt, med glasfiberdamm upp efter armarna. Tippset var skållhet duch efteråt. Så de senaste 40 åren har det varit T-shirt och efterföljande skållet duch som har gällt.

 

Jag ligger visserligen i sjön och har i regel reklativt isfritt, men bada - i det kalla vattnet! Det gör jag nästan inte ens på sommaren. Min gräns för badning i havet har jag satt till minst 25 plussgrader.

 

Tycker att man skall ha en båt mellan sig och havet. Asta är ju inte helt fel. http://www.tollaroseiel.se/

 

post-945-1394236193,8552_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jaha då var det igång igen. man går in i en tråd och lägger ett seriöst inlägg och direkt så börjas det pratas om mig istället för ämnet. TS vill nog ha semesterbilder och snack runt detta och inte snack runt Styrbjörn och hans mytomani som förövrigt var en ren förolämpning. Bara för att man lånar bilder från nätet så behöver man inte vara myttoman.

Jag vill inte förstöra denna tråd och jag vill heller inte ha Moderatorn hängandes i min mail som om det vore en MSN så därför kommer en tråd i dödsnack som heter Hacka på Styrbjörn där ni kan ställa frågor och kritisera mitt liv. Jag ser med nöje fram imot att ni går in där när ni har frågor ang mina enl mig seriösa inlägg.

/styrbjörn

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Håller faktiskt med Styrbjörn. vi riktar in oss på härliga semesterbilder istället för att klanka ner på folk. Gott nytt år!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...