-
Innehålls Antal
456 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Nyheter
Kustkort
Forum
Bloggar
Galleri
Butiken
Köp&Sälj
Allt postat av Alicia1
-
Den ser riktigt trevlig och modern ut! Men jag kan inte se att den har ett WC-rum eller har jag missat det? joda, ett litet utrymme finns för att vara för sig själv en liten stund. //Björn
-
Flipper 760 ligger bra till, stor rymlig stadig och alla bekvämligheter som efterfrågas. Mycket båt för pengen/Björn lycka till!
- 18 svar
-
- 1
-
-
Det var tråkig läsning. Tag kontakt med ansvariga på marinan omgående! Det skulle jag ha gjort. Vi ligger också på en stor marina vid Vaxholm och har en superbra service. Alltid rena och fräscha wc, fungerande sophämtning, bra belysning samt fungerande el uttag. Om det är något så mejlar dom eller klampar in på hamnkontoret och pratar direkt med personalen. Supertrevlig personal! Kan varmt rekommendera denna marina. //Björn
-
m.a.o man kommer ingen vart... . Det ska fungera bra.//Björn
-
Köpte båtsystems "egna" teakolja så jag får se hur resultatet blir senare i vår./Björn
-
Har nu en Minnkota endura c2 c30, LiFePO batteri med en på vikt 2,4 kg, automatsäkring 60amp, Inverter 12v 300w ren sinus. Ska hitta på en lösning att fästa jollen på badbryggan. Så nu är det bara att njuta av tystnaden/ Björn
-
Sådärja ... 1 Tim bilkö till mässan i lördags...! Fick tag i det jag hade siktet inställt på, el motor, Lipo batteri, kikare... Får anse mej nöjd för denna gång.//Björn
-
Har bara hört bra om Minn kota El-motor. Ska själv köpa en nu på båtmässan till minn jolle. Riggen är flexibel vilket kan vara bra i fall... Det var en fin liten snipa du har på bilden. Fridfullt. //Björn
-
Köpte 8 st AC Delco MR43LTS I dag till min V8. Små stift till en stor motor...blir nog bra. Problemet blir när jag ska byta dom. Trångt trångt och åter trångt...!!!//Bjorn S
-
Alla tar tillfället i akt att synas där folk rör sig... Ska dit på lördag... Lär va smockat med folk då.../ Björn (våga vägra fäjsbok!)
-
Jag ska I år prova Teak protector från international. Alternativ 2, båtsytems teakolja... Ska användas på peken samt badbryggan. Ris eller ros? erfarenheter? //Bjorn
-
http://www.drev.se/produkter/tb1224fs113a?ref=4808Detta ska jag ha till jollen i sommar. Släpar gärna runt på 2,4 kg i stället för 24 kg...//Björn
-
finns Aff få via försvarsmakten.se sök på veterankort. Jag har ett sådant./Björn
-
Jag lämnade in det till en kemtvätt på Kungsholmen som gjorde allt.tvätt,inpreg,lagning. Jag hade lite svarta mögelprickar på visa ställen, men nu ser det nytt ut!!. Klart värt 1500:- Har förvarat det I källarfärrådet över vintern. //Björn
-
Marinverkstan.se//Björn
-
Tänkte även lämna in våran gasolspis på översyn/renovering. Är det någon som har erfarenhet av det? Märket är eno och är nog "tonåring" i nuläget. Vi hittade ett företag i grannkvarteret där vi bor som just sysslar med sådant. Har ni andra lämnat in gasolspisen nån gång?//Björn
-
Mina projekt i vår är: 1. Byta ut min VVS beredaren då den andra frös sönder (egen tråd). 2. Byta ut pentrypumpen (Flojet) , den gamla levde om och morrade...3. Behandla teaken på Peken och badbryggan. 4. Inköp av elmotor & batterie till jollen. Samt sedvanlig bottenmålning och vaxning. Ser fram i mot våran första vårrustning av flippern. //Björn
-
jisses va många företag... Laxå verkar "leverera"... //Bjorn S
-
Bilden till vänster svinninge marina, bilden bakom bilen svinninge båtsällskap. Och tydligen var det där som dom hade varit i morse.//Björn s
-
Finns 2 uppställningsytor., dels den närmast stora vägen (svinningevägen) samt nedre delen mot viken. Sen finns det en vid seglarvägen som ligger intill svinninge marina. Svinninge båtsällskap.//Björn s
-
Ser ut att vara "grannmarinan" av bilden och dömma. Tja, nu börjar väl högtiden för båttjuvarna igen... Bäst att ta en tur ut i morgon.//Björn s
-
Ganska knapphändig info. Blir att ta sin nytvättade bil och åka ut och kika.
-
Ny vv-beredare beställd och kommer med posten. Nu är det bara att vänta på blidväder och byta ut den. //Björn S
-
Upptäckte till min stora förvåning att ventilen inte var stängd när jag köpte båten. Vilket innebar att det var tom I septitanken under hela sommaren... ups... //Bjorn S
