Jorgen01 254 Posted January 9 (edited) Vad hade denna man för alias? Fanns på forumet för några år sedan? Edited January 9 by Jorgen01 Share this post Link to post Share on other sites
Peter_K 2,485 Posted January 9 1 timme sedan skrev trewq: Roddarn? Stämmer! Han vägde upp sitt utseende med att vara trevlig och kunnig. Share this post Link to post Share on other sites
Volvo_Penta 406 Posted January 9 Kanske hittas här på MG under nytt alias? Share this post Link to post Share on other sites
trewq 519 Posted January 9 Tycker jag har sett profilbilden någon annanstans i något helt annat sammanhang, någon som vet varifrån bilden kommer? Share this post Link to post Share on other sites
Eile 48 Posted January 10 (edited) 3 timmar sedan skrev trewq: Tycker jag har sett profilbilden någon annanstans i något helt annat sammanhang, någon som vet varifrån bilden kommer? prova google bildsök 😉 Edited January 10 by Eile Share this post Link to post Share on other sites
Ruskpricken 110 Posted January 15 Uppfattningen om Roddarn kan nog variera. Min är att han mest kopierade å svarade samma sak som de andra men gjorde sken av att han kom på't. Å sen svängde han kappan efter vinden utan bekymmer. Många svar han skrev var tokiga å dumma, totalt knasiga. Leta i gamla inlägg så får ni läsa. Har lagt upp bilden på Avataren i en annan tråd för nått år sedan tror jag visst. Jag är åsså knasig för jag har sparat den bilden. Vafför? I den mån han är kvar....nja..det borde märkas på svaren i så fall. Som med vissa bilar från Polen.....man ser det på lacken........ Share this post Link to post Share on other sites