orven 0 Postad 20 Juni , 2006 Jag börjar och önskar alla en trevlig midsommar . Ta det lungt för det är en dag efter den dagen. Ska ut till Pater Noster på en av midsommardagarna och försöka dra lite makrill. Orven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 20 Juni , 2006 Aaaargghhh! Skål på er pirater. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 21 Juni , 2006 Skål på er bara och glad midsommar!! Mvh PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 21 Juni , 2006 Hej Orven å &!Detsamma önskar jag er en glad och trevlig midsommar.Skall själv ligga lite mer norr om Oven, ute kring Måseskär.//Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 21 Juni , 2006 Trevlig midsommar på Er allihop. Blir det nått makrillfiske blir det runt nästa angörigsfry norrut - Hållö tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 21 Juni , 2006 Hade varit ännu mer trevligare midsommar utan 10m/s SV i vattnen runt Sotenäs. (morr) Båten lär nog få ligga kvar vid bryggan. /Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 21 Juni , 2006 Hej Roland10 m/s är ju det optimala förhållandet, då huvudmotorn på mina båtar går som bäst. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser