Gå till innehåll
fredag 19 april 2024
Gäst MaxSchmeling

Båtskatt, ja gärna!

Rekommendera Poster

Jag har två båtskatter, en stor (se bild) och en liten. B)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min fru är allergisk mot båtskatter. För mig skulle det funka, men det är bäst utan.

 

Mackey

Redigerad av Mackey

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min fru är allergisk mot båtskatter. För mig skulle det funka, men det är bäst utan.

 

Mackey

Skeppskatt, mjauu!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Försökt i åratal att få de katter jag haft att förstå det här med båt, men tji. Inte en chans att dom tänker sig vara ombord på som gungar. Men så slår det mig, det är med katterna som på min arbetsplats...vad man vill skall göras, så sksll det göras tvärt om.

 

Att gnida in båten i tonfisk hjälpte föga.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

Pseudonym - Vad var vitsen med din nedlåtande kommentar om"kvinna och man"

Vad är ditt problem?

Du har nog massuppfittat mitt inlägg kapitalt. Astrid Lindgren skrev om pomperipossaskatten då hon fick 102% i skatt ett år. Men det kanske har gått helt förbi dig?

Vad jag försökte åsyfta är att vi är födda fria men beskattade till döds, men det kanske du inte har märkt?

 

 

Förstår fortfarande inte vad du menar med "kvinna och man i ett förhållande", Ser ingen koppling till frågan o  skattesatser. En man är väl alltid en man i ett förhållande, eller är det något annat som du vill antyda?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

 

Pseudonym - Vad var vitsen med din nedlåtande kommentar om"kvinna och man"

Vad är ditt problem?

Du har nog massuppfittat mitt inlägg kapitalt. Astrid Lindgren skrev om pomperipossaskatten då hon fick 102% i skatt ett år. Men det kanske har gått helt förbi dig?

Vad jag försökte åsyfta är att vi är födda fria men beskattade till döds, men det kanske du inte har märkt?

 

 

Förstår fortfarande inte vad du menar med "kvinna och man i ett förhållande", Ser ingen koppling till frågan o  skattesatser. En man är väl alltid en man i ett förhållande, eller är det något annat som du vill antyda?

 

 

Fattar inte heller kopplingen eller vilken poäng antydan skulle ha?

"låter" mer som något som är skrivet utan att låta förståndet hindra det..

 

 

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...