Jag har endel att kolla på tills nästa gång jag kommer till båten, troligen efter midsommar någon gång, då får jag komma tillbaka hit för fler råd och tankar.
Men som du säger, toppfart är ingen prio, viktigare att komma upp i plan snabbare/enklare.
Men tack för all info, mycket bra och lärorikt!