Gå till innehåll
söndag 08 juni 2025
toaen

Föredrag på "Allt för sjön"!?

Rekommendera Poster

Förr hade SXK föredrag i sin monter hela dagarna. Det var ganska skönt för en trött gammal man att sätta sig ner ett par gånger under dan och lyssna på nån intressant talare.

post-53310-0-75150100-1424340845_thumb.j

Tyvärr la väl SXK ner den delen av sin utställning för ett par år sen.

Det har väl varit andra typer av föredrag under båtmässan av lite olika slag. De gånger jag varit på dylika har de alltid varit mycket välbesökta. Senast var det väl Sven Yrvind

Har försökt att leta på "Allt för sjöns" hemsida utan att hitta nåt över huvud taget.

Jag lever ju under den friheten att jag kan gå på vardagar -  Måndag tom Torsdag - och då kan man ju lägga sitt mässbesök efter nåt som intresserar en. Finns det inget dylik så måste man ju bestämma själv vilken dag man skall gå.   :wacko:

Nån som är bättre på att leta än jag!?   :ph34r:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kolla på sxk.se

Hittar du nån fungerande länk?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fick en blänkare på Fejsbok att Praktiskt Båtägande kommer ha föreläsningar, men jag hittar inget schema...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det finns en liten scen bredvid classic boat show där det verkar vara en del talare och föredrag. igår när jag var där vad det bla en som pratade om sjösäkerhet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sjöklar Kustakademi brukar hålla Båtlivsseminarium i Gbg. Tror det finns liknande i Sthlm.

Har ibland en del intressanta föredrag. Kostar några hundra och är öppet för "navigationslärare". Men vem som är "navigationslärare" är ganska luddigt ...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...