Sagitario 11 Postad 29 Juli , 2012 Gränna kass, Jönköping kass, Hjo bra, Hästholmen mycket bra, Helsingör bra, Christianshavn kanal mycket bra, Ven bra (fantastiskt hamnvärd som tar emot på ett mycket trevligt sätt) Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 358 Postad 29 Juli , 2012 Varför inte betygsätta gästhamnarna under funktionen Gästhamnar här bredvid, och kanske lite mer målande beskrivningar än kass..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 29 Juli , 2012 eller varför inte lägga in det på www.Marinwiki.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 29 Juli , 2012 Det var en målande beskrivning! Var det vädret som var kass eller vad var det du inte var nöjd med? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 29 Juli , 2012 Jag har legat i Hjos hamn en natt. Det var nått förfärligt. Sjön rullade in i hamnen så vi fick nästan inte en blund i ögonen på hela natten. Med min erfarenhet är Hjos hamn kass. på Junköns gästhamn var hamnvärdarna söta och rara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 29 Juli , 2012 Myggen förfärliga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 29 Juli , 2012 Solnedgången underbar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 29 Juli , 2012 Samtidigt blev vi utskällda av en liten hund vars ägare inte tyckte myggen var så farliga just då. Hur betygsätter man en sån hamn. Jag tror jag går på hamnvärdarna och solnedgången. Senast ändrad av toaen | 29 juli 2012 | 22:31 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser