BoatBruce 15 Postad 17 Augusti , 2008 Funderade på det här med vältränad mage. Sexpack tvättbräda och allt vad det heter. Skulle man inte kunna skapa en trend där det är inne med mage sk. PONDUS LOOK Det är ju gott med en pilsner eller 39st oxå för den delen. Dessutom så blir man inte så frusen när man badar i havet vid kallare temperaturer i vattnet. Om man har lite späck eller Pondus som jag kallar det. Man slår flera flugor i en smäll. Fundera på detta. //BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 18 Augusti , 2008 Se där ja, en inbyggd ölhållare, praktiskt Varför ska man ha 6 magrutor när det räcker med en stor? Om ni nu skulle vilja ha magrutor någon gång ibland så kan jag låna ut den här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 19 Augusti , 2008 En stor mage stärker krediten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 369 Postad 19 Augusti , 2008 Jag ser att du, BoatBruce, tränat så mycket att du bara har en enda stor magruta - kanon! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 20 Augusti , 2008 Ja visst är jag snygg! Rätt nöjd själv faktiskt. //BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 1 September , 2008 Är det ingen extraskatt på en sådan altan? Sedan är det väl ryggsim som gäller Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 1 September , 2008 Det är ryggsim som gäller, provade bröstsim i somras, men gick på grund direkt. //BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 1 September , 2008 Fan va smal du blivit? Är du sjuk eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 2 September , 2008 Ja lite halvkrasslig. Syns det? //BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 3 September , 2008 ja, förr kunde du ha tre öl på buken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 8 September , 2008 Där han är nu så får han bara sand i häcken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser