Gäst Anders Postad 4 Februari , 2004 Finns det någon som skulle vilja hjälpa mej se över allt det elektriska i min båt?Har en Nidelv 24.Båten är även försedd med landström. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Maj-Britt Svensson Postad 4 Februari , 2004 Behöver du hjälp med det elektriska så ska du kontakta Göteborgs Marinservice AB för dom är proffs på det elektriska. Gå in på deras hemsida www.goteborgsmarinservice.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lars (Gäst) Postad 9 April , 2004 Ett annat bra företag är Semtec Maritime i Södertälje. Kontakta dem på [email protected] eller på mobiltelefon 0704520300. De har hjälpt mig flertalet gånger. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jan-Erik Postad 8 Maj , 2004 Instämmer! Han som driver det är en riktig klippa med lång erfarenhet från passagerarfartyg. Han löste problemen vi hade haft många år med våran gamla bogserbåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst joah Postad 11 April , 2005 dflksdfl Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lars Olsson Postad 28 Augusti , 2005 Jättebra företag. Dem löste mänga problem jag hade brottats med under många år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kaptain Cook Postad 28 Augusti , 2005 Det är svårt att veta var denna Herre bor som vill ha hjälp. Det föreslogs, firma i Göteborg och i Södertälje, utan att ha desstomer fördjupat mig i problemet. Skall det vara så svårt med deta på din ort ???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
VargVeum 0 Postad 8 December , 2009 Problemet löst än? Eller för er andra, ring upp den där i Södertälje! Brorsan ringde till dem från Hudiksvall och han kom upp med 2 stycken yngre grabbar , troligtvis hans söner, över en helg. De fixade Radar, autopilot, det mesta i styrhytten och i maskin. Båten är som i nyskick. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 217 Postad 8 December , 2009 VargVeum, vem är du ?? Vi blir alltid mycket misstänksamma på detta forum för folk som i sitt allra 1a inlägg gör reklam för någon produkt, tjänst eller firma. Trovärdighet för ditt inlägg är noll eller ännu lägre !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasker 76 Postad 8 December , 2009 Hahaha !!! VM i trådlyft Ja vem är du VargVeum? Du har noterat att tråden är väldigt gammal snart 6år faktiskt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 December , 2009 Fömodligen en av dom där som bara är inloggade en gång...på uppdrag av vem? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser