Gå till innehåll
fredag 19 april 2024
nuklex

Maringuiden Träff??

Rekommendera Poster

Gäst Kalman

 

Här kommer glädjedödaren med sina argument.

 

Det är ca 60 svar och man har bara tjafsat och larvat sig om ev VAR man skulle kunna ha en träff.

 

Det skulle vara intressant att se resten av sncket när det kommerlängre fram i planeringen. (Jag skrev inte... om, det kan ju trots allt tänkas att undret händer och det blr av....)

 

Vad skall man göra på träffen? Program? Mat? Gemensamma aktiviteter? Innehåll? Nåns sorts Närvaronotering och info om vem som är vem och varifrån samt båttyp. Nån form av kansli

Å NÄR skall vi ha det? Det kräver väl 120 svar minst?

Vem städar efteråt? osv.

Med dagens framfart så blir denna polska riksdag kanske avhandlad om några år eller så.

Jo, ni får replikera: glädjedödare

Men ärligt sagt, det är ju en sak att sitta vi skärmen och skriva i sin anonymitet, en helt annan sak att träffas live bara för att upptäcka att ingeting stämmer och man har ingenting gemensamt mer än att man har båt. ja kanske lite till, men sedan stannar det där. På de premisserna blir det inga möten som ger trevliga minnen i behåll. Om inte själva festen, för det skall man väl ha en, (vem skall fixa den?) är orsaken till mötet. Men vill man festa behöver man inte dra ihop alla som skriver insändare och tjattar på Maringauiden.

Tja, det får väl räcka, jag får nog med skäll nu så Vov-vov på er själva åsså.

Jag skall hissa en gul hink i förstaget nästa gång jag seglar genom

Västra Stendörrarna så alla vet att nu kommer Kalman.

Hälsningar på er eller hur var det, friskt vågat-hälften seglat?

 

Ha det...

Kalman

 

Senast ändrad av Kalman | 04 juni 2007 | 22:45

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...