Linde 1 Postad 16 April , 2006 Jag har kopplat på landströmen för första gången idag. & på panelen finns det en knapp som det står Range på & en som det står Spectacles på. Är det någon som vet vad dom är till? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 17 April , 2006 Ha! Kom jag med en fråga som ingen på Maringuiden kan svara på!? Anledningen till att vara lite kaxig över en sådan sak är nog att frågan blir aktuell i listan igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qwintus 0 Postad 17 April , 2006 Tar emot att säga , men nä ingen aning. Du can ladda hem manual från bayliner.com så går det nog att läsa sig fram till vad det är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 17 April , 2006 Be någon att trycka på dem... Går ngt sönder får naturligtvis den som orsakade det betala! Stå på behörigt avstånd för säkerhets skull... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 17 April , 2006 Eller också blir det som i liftarens Guide till Galaxen. Det tänds en ilsket röd lysplatta där det står Tryck ALDRIG på den knappen igen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 18 April , 2006 :-) Jag ska prova på Bayliner.com annars får man följa kablarna & se vars dom går :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser