Gå till innehåll
måndag 29 april 2024
Terrafobica

Hehe

Rekommendera Poster

Loggade in på chatten klockan 20:55 lördagen den 4/3.  Det brukar normalt vara trängsel, men inte en själ!?  schagerslavar!  Titta på sån smörja när det finns pratsjuka MG áre som nyligen gjort av med en halv förmögenhet på mässan, ni skäms lite va?2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Å vad har Du spenderat dina surt förvärade slantar på då?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

men du stannade inte kvar lång stund va för 10 minuter senare var det 8 pers där...

 

Så vad la du ut pengar på då?

Själv köpte jag inte det jag skulle utan an del annat. Köper nog mer vid nästa besök.

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

haha frugan hans har låst in han i garderoben resten av helgen för han köpt så mycket 2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inplastade sjökort, en gasolvärmare, Nya dojor, Massor av lotter, intresseanmälan på en jetdrive (bort med drevet så småningom) 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

tjenare. Jetdrive, behövs det ingen motor heller då?????7.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Antar att sjökorten var av den nya sorten, ringbundna?
Verkar ju kanonbra i storlek.

Frugan skulle ha nya skor men vi hittade inga bra så länge hon var kvar men när hon gått (och jag var kvar) så hittade jag ett par justa. Typiskt, då måste man ju dit igen...2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Prylnördar !

 

För ett antal år sändes en grymt bra satir på båtägarnas vilja att totalt okritiskt spendera XXX antal kronor på totalt meningslösa båtprylar (som ni typ kan köpa på Biltema för 1/10 av priset ...) (Skepp Ohoj tror jag att det hette)

 

Och vad värre är ... jag är lika lättlurad som alla ni andra prylnördar! 26.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

En annan spenderade kvällen på jobbet. Måste ju dra in lite extra stålar som man kan köpa extra dyra saker , som det står till båtar på smiley-laughing.gif\

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...