Gå till innehåll
torsdag 16 juli 2026
Terrafobica

Några dagar kvar

Rekommendera Poster

Så, nu är det nedräkning till Älvsjömässan.  På lördag ska jag dit någon gång runt 13-14.00.  Sedan blir det en tur ons eller torsdag också.  Själv tar jag maringuidens vimpel med mig och hoppas på att få se fler vimplar1.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag blir där hela lördagen (4/3) skulle jag gissa om jag känner mig rätt, och det tror jag att jag gör. Flackande blick även här, förmodligen dreglandes i veteranbåtsutställningen orsakandes salivfläckar på blank mahogny eller klämmandes på en low-techpryl i tillbehörshallen. 

Dock ingen MG-vimpel då MG inte verkar villiga att hyra reklamplats i min mast ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Vi kan väl springa runt och yra med våra vimplar i och med att MG inte finns på plats :-(

Jag kommer dock att åka dit i veckan, för jag tror att det blir för jä---a trångt på helgen.

//Calle

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kommer också vara där lördag 4/3 och sen ska jag försöka skolka lite från jobbet onsdag eller torsdag.

Sen ville grabben dit också så det blir väl en tur till nån annan dag.

Vad gäller vimpeln är den reserverad för båten och jag känner mig inte som en skuta så den blir kvar hemma. Kanske skriver jag dock ut en liten bild av den och har den på den på tröjan, sådär lite mer diskret.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fågelfri,nu så här influensatider kommer jag nog gå på måndag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det finns tillfällen då LeCanard lämnar ankdammen och beger sig till båtmässan som en vanlig glassätare.

Gammalt ank-ordspråk.

/LC

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tänkte börja lite tidigare och vara där nu redan på fredag den 3:e, ska åockså dregla runt på allt i träväg..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det fanns ju en del snygga plastbåtar från 60-talet på veteranavdelningen värda att kolla in för er som inte varit på mässan än! Och då menar jag inte Vegan...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...