Los_capitanos 21 Postad 15 timmar sedan Hej. Jag håller på och byta sanitetsslangar och för att undvika ”spill” stängde jag av alla ventiler som har med toaletten att göra. Även duschlänspumpen visade det sig. När jag ändå fick in lite vatten på durken använde jag länspumpen för att pumpa ut det (glömde att ventilen var stängd). Efter ett par ggr dog pumpen, kom på att ventilen var stängd så öppnade den. Det var rätt mycket tryck uppbyggt i slangen. Finns det någon säkring eller liknande som har gått eller är det bara att införskaffa en ny pump? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 234 Postad 14 timmar sedan Tror Du får bra svar om du anger fabrikat och modell. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Los_capitanos 21 Postad 12 timmar sedan GULPER320 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 234 Postad 12 timmar sedan (redigerade) 10 sekunders googlande. Bruksanvisning ger att det finns en 10 A säkring. Nu blir det att leta Gissningsvis på en av kablarna till pumpen. Felet kan vara tidigare.... Några spänningsmätningar visar detta. Redigerad 2 timmar sedan av Hybro 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser