Gå till innehåll
lördag 27 april 2024
  • 0
Dany_ms

Forumkontext

Fråga

När man använder "Visa senaste" så skulle jag vilja att det forum (SegelSnack, ElSnack, m.m.) visas tydligare. Även när man klickar in sig på en tråd. Det är en fin funktion att systemet håller reda på vad man läst i en tråd och rullar ned dit, men man får då ibland inte kontext vilken sektion man är i och kan ibland bli både *suck* lite trött och missuppfatta vad man skall svara. Går det enkelt att fetstila/göra större eller liknande så skulle iallafall jag vara tacksam.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

3 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0
1 timme sedan skrev Dany_ms:

När man använder "Visa senaste" så skulle jag vilja att det forum (SegelSnack, ElSnack, m.m.) visas tydligare. Även när man klickar in sig på en tråd. Det är en fin funktion att systemet håller reda på vad man läst i en tråd och rullar ned dit, men man får då ibland inte kontext vilken sektion man är i och kan ibland bli både *suck* lite trött och missuppfatta vad man skall svara. Går det enkelt att fetstila/göra större eller liknande så skulle iallafall jag vara tacksam.

Det finns ju i toppen av varje tråd...

bild.png.7081512b4c5771e4a9ff1a40480188e8.png

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
9 timmar sedan skrev Dany_ms:

Förstår inte relevansen av länken. Den sidan/lagen gäller digital offentlig service, alltså myndighetssidor. Dessutom är det "riktlinjer".

 

Även om MG inte är en sådan "offentlig service" så uppfyller ju sajten trots detta ändå dessa riktlinjer om just fontstorlek och kontrast som länken handlar om. Med råge, dessutom.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...