Gå till innehåll
lördag 27 april 2024
Gäst Prins Eugen

Vad tycker ni om vattenskotrar?

Rekommendera Poster

Gäst Prins Eugen

Lystring, xxxx !! HKH Prins Eugen har anlänt!! Stoltare, starkare, finare, coolare, mer underbar än någonsin!!

 

Jaja nog om mig nu. Najs: Och du grabben.. Tror du får mera napp med 28 fot mahogny och en stor mysig ruff med duntäcken och vinröd klädsel.. Flickorna smälter som smör i solsken..... Kul för dig...singel?!

 

O ett par bagateller oXå:

 

Vattenskoter är en pittförlängare. Det finns inget mesigare än en brat med bandana som glider in på macken med en skoter och tror att man får brudar med en skoter. börja med nåt annat lite klyftigare som vindsurfing. Lite manligare, lite coolare och sportsligare. 35 knop på en vindsurfingbräda känns som hundra på en vattenskoter. man blir brun och får fina muskler. garanterat brudar!!

Sluta vara mesig och låtsas ball. va ball på riktigt!!

 

 

Vindsurfing?! Är du skvatt GALEN? Trodde det var en utdöd sk sport...Måste jag färdas fram utan JET så får det bli KITE-SURFING...DÅ FÅR MAN BRUDAR!! Inte vindsurfing...tok...

 

Hmmm...en sur-puppa till:

 

håller med, det finns inget som helst fog för att använda vattenskotrar, men det är inte bara vattenskoterförare som beter sig illa! hur kul är det när det ska hållas på att åka ring efter båten mellan 9 och 11 på kvällen?

skärpning för i helvete!!

 

Tänk på hjärtat för i helvete!! MOahahaha...

 

Mvh, Prins Eugen - den väldige

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jaahaja, jag brukar normalt ha lite lätt för att få humör men med tre småbarn så klarar jag att läsa denna tråd också. Jag tycker att vi andra kan ge oss så kan lill-prinsen få skriva bäst han vill i och med att han fegar och är anonym

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

...det va då ett 7-h*lv*t*s tjat, era glin. Nu har jag reggat mig. Alla glada nu? :mad:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Prins Eugen

...hmm..låter ju vettigt...[RÖD]det här alltså[/RÖD]: [ORANGE]Du startar en intressant diskussion men fördärvar den med dina barnsliga uttryck. Synd - du får folk emot dig istället för att få dem med dig![/ORANGE] Du e gammal va? Nåja, det e min morfar oxå. Okej, okej...Prins Eugen den obarmhärtige ska [LILA]väl[/LILA] bli lite snällare då.. Ser iget fel med att flyga fram i mach 2 på sjön i alla fall!! :-D Mvh, Prins Eugen den störste (glömde visst inloggningen...)

post-0-1394234442,3734_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Prins Eugen

OKI...äh, vi kör faktiskt me våra skallar... :-D utan att försöka få lingonris i jeten hahahaaaa Mvh, Prins Eugen

post-0-1394234442,3934_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Lennart

Jag vill inte se de där skotrarna. Ett sabla otyg, det är vad det är. Nej, tacka vet jag träsegelbåtar! Det är livet det. Inget attans brum, swish, fart o fläng, hit o dit. /Lennart

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Anders_L

Vilken beklämmade tråd att läsa, hallå vaka upp. Fattar ni ingenting eller. Det förstår väl vem som helst att Prins Eugen inte är någon kille som flänger runt på vattenskoter. Läs en gång till så fattar ni. Prins Eugen är ju en sur gammal gubbe i 60års åldern som har som mål i livet att utrota allt roligt, däribland scotrarna. Sen utger han sig för att vara en kille på skoter och han anstänger sig allt han kan för att verka så urbota dum i huvudet och dessutom vara försedd med det mest otrevliga och skitiga sätt han bara kan komma på. All detta gör han för att uppvigla en attityd mot alla som äger en skoter och som helt saknar verklighetskontakt. I verkligheten finns ingen så dum och otrevlig männiks som Prins Eugen, det är bara ett påhitt av en gammal senil idiot. Hade du varit hälften så överdriven kunde man ju gått på det hela. Nu faller det bara platt på sin egen dumhet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vad är det som är så häftigt med vattenskoter?

Jag förstår att det kan vara praktiskt för en del, men häftigt?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Praktiskt för en del?! Hur då??

 Vadå häftigt....

-Jo det e farten som är häftig/härlig (och de snabba svängar man kan ta med en skoter.) Det är väl en av de bidragande orsakerna vissa skaffar sig snabbgående motorbåtar också?!

 

Mvh, Prins Eugen - den snygge 12.gif

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag vågar nog påstå att jag kör ifrån de flesta vattenskotrar vid de flesta förhållandena.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Anders_L

Men ge upp då, fattar ni inte ännu att Prins Eugen är en 60 årig surgubbe med en halvplanade undermotoriserad båt från sent 70tal som mest liggger vid bryggan....

 

Han försöker bara få oss seriösa vattenskoterägare att framstå som idioter, och ni verkar ju gå på det med hull och hår och den gammle gubben får som han vill och misskrediterar oss seriösa åkare.

 

Läs och se hur han skriver så ser ni att det bara är båg. Han skriver ju som en gubbe som har surfat runt på Lunarstorm för att snappa upp lite vokabulär som ungdommar har idag men han misslyckas totalt.

 

 

 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

skulle jag, Prins Eugen, vara 60 år & ha en halvplanade undermotoriserad båt från sent 70tal?????? WTF!!11.gif4.gif13.gif

 

Ok, V8DC....vad har du för båt? Du säger ju följande: Jag vågar nog påstå att jag kör ifrån de flesta vattenskotrar vid de flesta förhållandena. . Coolt...hur fort går din båt? Märke? Har du fler bilder en den där sittbrunnsbilden?

 

Min skoter är en SeaDoo RXP -04 med 215 hk 4-takt. Ja, den är röd...12.gif och den e snabb & tyst som attan!!  Vet ej riktigt hur många knop den gör GPS fart eller ej.... 60 knop iaf......Din båt kanske e snabbare...o det måste vara kul för dig 2.gif.

 

Mvh, Prins Eugen - den trötte...så trött på alla som klagar på vattenskotrar......det finns så många gnällspikar....uhuhuh....så många....era sneseglare.....

 

 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hmm om jag inte läser fel i din sjöbod så går din båt i bara 45 knop. Då har du inte mkt att komma med mot en grym skoter. Axet skall vi inte prata om

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

....öh...bara 45 knop?! Då hajar jag inte riktigt hur du ska kunna köra ifrån en Seadoo RXP...Alltså när jag skriver 60 knop så är det verkligen 60 knop. Egentligen minst 65 knop...

 

Mvh, Prins Eugen - den trötte

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Då kan du också se att jag bytt motor till en 454mpi magnum på 415hk8.gif

Den gjorde 45 knop med en 302:a på 190hk.

Så jag kan nog matcha en skoter.

Toppfarten är nog ganska lika, men minsta lilla våg så kan ja fortsätta hålla stumt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Prins Eugen - orkar inte logga in

...coolt!! Vad har du för båt då? Orkar inte besöka din sjöbod..Vill ser mer av den..bilder!!

 

men jag aXar ifrån dig iaf  =) det lovar jag dig 10.gif

 

 

Mvh, Prins Eugen - den allsmäktige

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Och här är en bild på motorn vid första provkörningen.

post-3024-1394234448,8317_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Hej Prins Eugen! Är du medlem i/på jetski-sweden.se? Och vilket namn går du under där? Mvh Xander. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tjenare Tjenare.... mig stör dom inte dra ifrån dom iallafall

 

haahahahahah

 

nej men allvarligt det är okej tycker jag..dom e ju snart lika stora som en båt så

men vissa ska nog itne få köra

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Tyvär har nog vattenskotern fått ett oförtjänt dåligt rykte! Rätt använd är vattenskotern en fantastisk farkost! Fel använd, ett otyg! ... men det gäller väl även andra typer av båtar!? Dessutom är ju Prins Eugen rena rama miljöknutten jämfört med V8dc när de leker med sina respektive farkoster. Personligen tror jag att Prins Eugen har mycket roligare på vatten-skotern än vad man någonsin kan ha i en monsterbåt! Detta inlägg är alltså INTE menat som ett påhopp mot er med stora snabba båtar, mer som en lite tankeställare att debatten ibland blir lite väl enkelriktad mot vattenskotrarna!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

kanske han kan ha...när man är 16 bast är det nog kul...allt för o jaga brudar ...men jag föredrar nog den där läckra V8 DC:n jag....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

...kan inte låta bli å småle...26.gif...kommer alltid tycka det e kul me en toksnabb skoter...2.gif2.gif2.gif2.gif

 

12.gif ...jag kommer aldrig att sluta å jaga babes...hellre dör jag...12.gif

 

Mvh, Prins Eugen - den artige 21.gif, den där V8 Dc:n va väl lite cool iaf....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

OK....det går snabbt att åka upp o ta en repa runt din lilla ö...2.gif

 

Mvh, Prins Eugen!!!12.gif

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

OkiDoki

 

Den hoppar jag ÖVER!!12.gif

 

Mata mig me snus innan jag flyger hemåt igen, va?!

 

Mvh, Prins Eugen - The Phantom

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

2.gif

 

Det tror jag me - orkar inte mer...JAG TYAR inte meer!!

 

Prins Eugen - GEN TRÖTTE!!!!!! 15.gif

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...