fredde7 7 Postad 7 Oktober , 2018 Hej. Jag har lite delar över efter en renovering och ombyggnad av en AQ 130, jag la ut delarna här på maringuiden, men det är noll intresse för dem. Det är en P kam och Solex 44 dubbelförgasare komplett. Vad är rimligt att begära/få för dessa, Jag satte ut dem för 500kr respektive 1000kr. Kanske måste de läggas ut på blocket, eller är det tippen som gäller? /Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mange249 491 Postad 7 Oktober , 2018 Inte tippen. P-kammen är den bästa originalkammen och den enda som specifikt gjordes för marina B20 om jag minns rätt. Solex 44orna tycker jag får lite väl mycket kritik ibland och skulle man sitta på en äldre specad b20 med trist kam och enkelförgasare är din kam+ förgasare en bra uppgradering... Priserna skulle jag säga är ok, men Blocket är där det händer. Det är lite dum säsong, men dina saker går helt klart att sälja om än efter lite tid. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser