Gå till innehåll
söndag 04 maj 2025
thaskippa

Köpa alu-profiler för vindruta?

Rekommendera Poster

Var kan man få tag på alu-profiler för vindruta nånstans? Nämn gärna butikens namn och då helst i Stockholmområdet! Tack på förhand!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag blir snart galen är det ingen som haft detta problem tidigare? Hur länge har båten funnits och ingen har haft samma problem som mig??? Kom igen nu lätta på era kranar och dela med er ;) Tack 1 en gång!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

SAPA gör al-profiler. Fast de säljer på vikt och det ska mycket till innan de säljer. Dvs många kilo som min.kvantitet. Men jag minns ett ställe i Barkaby som säljer småbitar. Tror det ligger i närheten av Björkebyskolan. Borde isf ligga på någon av vägarna Vinlandsvägen, Ormbackavägen. Men det var länge sen jag var där. Ska höra mig för lite under dagen idag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Eller så pratar du med en tillverkar rutor och säger som det är att det är för dyrt att lämna in den så du undrar var man kan köpa material och göra det själv. Är han bussig så förstår han dig

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hittade efter mycket om och men en komplett vindruta på Blocket.se rekommenderas stark att söka på Blocket om ni söker nåt! :-D :-D :-D :-D :-nojd

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...