Gå till innehåll
måndag 22 juni 2026

Micke86_

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    3
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om Micke86_

  • Placering
    Landkrabba
  1. Okey, ska man ansluta bränsleslangen direkt till tanken eller bör man sätta en sån där blåsa på vägen för att kunna trycka fram bränsletank?
  2. Kanske en dum fråga, men ställer den ändå! Har en gammal snipa från 70 talet med en volvo penta md2 som jag börjat greja lite med. Den gamla tanken är i rätt dåligt skick, taskig bränslekran och en del alger innuti. Kan man för enkelhetens skulle köra med en vanlig lös bränsletank ( sån man har till utombordare ) eller finns det någon nackdel med det ?
×
×
  • Skapa nytt...