jmwa 25 Postad 16 December , 2016 Hej Jag skulle vilja byta min lilla kran vid handfatet till en robustare modell, typ den vanliga gamla vridkranen med gråbrunt plastvred med färgplupp i, den som man hade hemma på 70-talet. Var får man tag på en sådan? Hittar ingenting liknande att köpa någonstans.Tacksam för tips! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 2 221 Postad 16 December , 2016 Hej Jag skulle vilja byta min lilla kran vid handfatet till en robustare modell, typ den vanliga gamla vridkranen med gråbrunt plastvred med färgplupp i, den som man hade hemma på 70-talet. Var får man tag på en sådan? Hittar ingenting liknande att köpa någonstans.Tacksam för tips! Är det en sådan här du letar efter? http://www.rinkabyror.se/artikel/fmm-tvattstallsblandare-2-grepp/ Den här firman säljer på postorder men det går nog att hitta dem hos valfri välsorterad VVS-butik. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 864 Postad 16 December , 2016 Kolla Rinkabyror.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jmwa 25 Postad 17 December , 2016 Stort tack! Jag har letat och trodde inte de fanns kvar. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser