bajen27 0 Postad 7 Augusti , 2016 HAR FÅTT HÖRA ATT MAN KAN HÄLLA NER LITE RÖDSPRIT FÖR ATT RENA FÖRGASAREN PÅ EN 2TAKT .MEN HUR MYCKET ÄR FRÅGAN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 260 Postad 7 Augusti , 2016 Jag tror inte det är så speciellt bra. Du kan kanske skruva loss förgasaren och göra rent den med t ex kemiskt ren bensin, fotogen, rödsprit, diesel eller liknande - men du ska nog inte hälla ner sprit i förgasaren bara sådär. Du kan ju iofs kolla med den du har hört det ifrån som sitter med annan info. En annan grej - när man skriver med enbart stora bokstäver så SKRIKER man på "nätspråk". Kanske kan tyckas som en skitgrej, men det uppfattas som väldigt otrevligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 7 Augusti , 2016 Jag tror inte det är så speciellt bra. Du kan kanske skruva loss förgasaren och göra rent den med t ex kemiskt ren bensin, fotogen, rödsprit, diesel eller liknande - men du ska nog inte hälla ner sprit i förgasaren bara sådär. Du kan ju iofs kolla med den du har hört det ifrån som sitter med annan info. En annan grej - när man skriver med enbart stora bokstäver så SKRIKER man på "nätspråk". Kanske kan tyckas som en skitgrej, men det uppfattas som väldigt otrevligt. Håller man på Bajen är man nog lite skadad innan Peter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bajen27 0 Postad 7 Augusti , 2016 tackar för din påminelse ang stora bokstäver hadde glömt att skifta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bajen 16 Postad 10 Augusti , 2016 pseudobajs Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mange249 491 Postad 11 Augusti , 2016 Jag håller på Bajen OCH skriver bra svenska, utan enbart versaler eller dubbla mellanslag:) Däremot är det tur att det inte är ett fotbollsforum med tanke på hur tabellen ser ut:( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser