Gå till innehåll
fredag 16 maj 2025
bajen27

RÖDSPRIT

Rekommendera Poster

HAR  FÅTT  HÖRA  ATT  MAN  KAN  HÄLLA  NER  LITE  RÖDSPRIT  FÖR  ATT  RENA  FÖRGASAREN  PÅ  EN  2TAKT  .MEN  HUR  MYCKET  ÄR  FRÅGAN  

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte det är så speciellt bra. Du kan kanske skruva loss förgasaren och göra rent den med t ex kemiskt ren bensin, fotogen, rödsprit, diesel eller liknande - men du ska nog inte hälla ner sprit i förgasaren bara sådär. Du kan ju iofs kolla med den du har hört det ifrån som sitter med annan info.

En annan grej - när man skriver med enbart stora bokstäver så SKRIKER man på "nätspråk". Kanske kan tyckas som en skitgrej, men det uppfattas som väldigt otrevligt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tror inte det är så speciellt bra. Du kan kanske skruva loss förgasaren och göra rent den med t ex kemiskt ren bensin, fotogen, rödsprit, diesel eller liknande - men du ska nog inte hälla ner sprit i förgasaren bara sådär. Du kan ju iofs kolla med den du har hört det ifrån som sitter med annan info.

En annan grej - när man skriver med enbart stora bokstäver så SKRIKER man på "nätspråk". Kanske kan tyckas som en skitgrej, men det uppfattas som väldigt otrevligt.

Håller man på Bajen är man nog lite skadad innan Peter. ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

tackar   för  din  påminelse  ang  stora  bokstäver  hadde glömt  att  skifta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag håller på Bajen OCH skriver bra svenska, utan enbart versaler eller dubbla mellanslag:)

Däremot är det tur att det inte är ett fotbollsforum med tanke på hur tabellen ser ut:(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...