Gå till innehåll
tisdag 30 april 2024
Seafl0wer

95´Höga Rodd 460 Sport - erfarenheter tack!

Rekommendera Poster

Hej! Min ärade bror ringde mig i eftermiddag och undrade om jag visste något om en HR 460 Sport 95' Den verkar ju misstänkt likt min HR 455 Sport från 97 ! Så jag sa att jag skulle kolla lite på nätet .... Roddarn kanske vet något om modellen!? Det sitter en 50hk 4tkt HONDA årsm 99 på den, vilken knappt är använd, så personligen tycker jag det verkar vara ett OK köp för 65.000 med trailer! mvh // mats

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej mats! Hoppas läget är bra? Jag har inte ens hört talas om att HR någon gång har tillverkat någon HR 460 S. Det kan ju i och för sig vara en gammal modell som de hade bara ett kort tag och som sedan togs ur produktionen. Det KAN ju i sådana fall vara så att 460 S var företrädaren till 465. 465 är byggd på exakt samma skrov som 455 S, så tanken är inte så orealistisk. Skulle vara kul med ett foto på 460 S gärna lite ovanifrån så att man ser inredningen! Hälsningar: Roddarn

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej roddarn :) Jo ... det finns faktiskt en bild på modellen ... här på Maringuiden :-D På avdelningen BåtGuiden hittar du denna bilden: http://www.maringuiden.se/batguiden/;batID=1596&battypID=4 Ska man jämföra med min, så är den marginellt längre, men några decimeter smalare, så den kanske passar bättre i saltsjön (=längre vågor) där han ska köra den! Vad tror du om priset ... personligen tycker jag det verkar ok, om motorn är så lite körd som det uppges ... en ny Honda 50HK är ju inte gratis precis :-? mvh // mats

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...