ntica 1 Postad 8 November , 2011 folkbåt över stilla havet, ensam? på: www.evantica.blogg.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 9 November , 2011 Trevlig blogg. Har inte hunnit läsa allt ännu, men lagt den till mina favoriter. Överstelöjtnant Herbert George Blondie Hasler seglade sin folkbåt Jester som hade djonkrigg. Det var Herbert Blondie Hasler som kom med iden 1956 om en ensamkappsegling över Atlanten. 1960 startade den första tävlingen, Single-Handed Trans-Atlantic Race, OSTAR. Du nämner i ditt inlägg om långseglare Åke Mattson och hans bok om den ensamkappsegling över Attlanten 1968 års OSTAR Skrev lite om Åke Mattsons böcker i min blogg http://thallatha.blogspot.com/2010/05/ake-mattson.html Ingen reklam här inte - bara lite saklig upplyxning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 10 November , 2011 Jag tycker det är väldigt tjatigt med alla trådar ni startar som bara är till för att få fler träffar på er blogg. Spelar ingen roll hur trevlig den är - jag känner bara avsmak mot att gå in. Hoppas för er skull att jag är ensam om det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 10 November , 2011 Som IF ägare tycker jag att det var givande läsning. http://lasselundell.se/if.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sueco 6 Postad 11 November , 2011 1 på den Har inget emot länkar men lite mer info än en länk kan man väl kräva... Toaen: ett föredömme i ämnet Senast ändrad av Sueco | 11 november 2011 | 01:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasP 71 Postad 11 November , 2011 Jag håller med och har som jag har gjort med några tidigare inlägg i samma stil rapporterat det till admin. Det ledde förra gången till låsning av tråden. Det finns sociala regler för hur man beter sig, även på nätet. Detta är ett beteende som inte ses som särskilt accepterat. Detta verkar TS inte vilja förstå eller acceptera. Vill TS diskutera någon som seglar Folka över Stilla havet ensam kan han/hon skriva om det här, inte länka till sin blogg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser