Gå till innehåll
måndag 29 april 2024
Capitan

Det som aldrig skulle få hända har hänt!!!

Rekommendera Poster

En 3288 -94.

Blev så här pga att jag totalt tröttnat på kapell och upplever de flesta DC runt 30 fot som en kompromiss med jakt på sex sovplatser. Denna verkar ha de kriterier ja söker. Stor salong, egen kabin med stooooooor säng, toa med duschutrymme(matta i taketCool), rejält kök och inga kapell direkt

Dubbla bensin V8 men om ja trivs med båten så blir det byte till dieslar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Grattis!

Hade inte du en fet Sea Ray förut?

 Vilka andra båtfabrikat jämförde du med?

Hlsningar

Fredric med Bayliner 2655

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Grattis!

 

Jag har precis sålt min!

Hoppas du blir nöjd.

 

Persk

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo hade en 400.a tre säsonger. Underbar båt bortsett från kapellet. Dock väl stor båt. Framför allt för att vara kapellbåt. Saknar Caterpillar sexorna...

Efter 400.an har det bytts båtar ett antal gånger.

Faktum är att i sista änden hade jag inte så många val om jag jämför vad Baylinern kostade. HT eller flybridge skulle det vara. Ville inte lägga lika mycket pengar som tidigare även om ja är ute väldigt mycket med båten. Alternativet var väl nån äldre flybridge Fairline, Princess eller Sealine men de känns bara väldigt gamla i både inne o ute. 3288 är också äldre men har ändå det klassiska utseendet som alltid tilltalat mig. Hittar inget jämförbart för de pengarna och de utrymmena jag får i 3288.an

Tänkte spendera lite pengar på övervåningen på huset och så blir de oftast Thailand och skidresa på vintrarna. Man ska ju ha leva hela året o inte bara på sommaren. Köpte ny bil också i stället för den hejdlöst gamla slitna Citroenen :)

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...