Gå till innehåll
fredag 17 maj 2024
Flinta

Testtidning sökes!

Rekommendera Poster

Nån som vet var jag kan få tag i denna tidning? Jag tror den kom ut i början av 2004. Har försökt beställa den på marinan.com men den är slutsåld. Snälla, hjälp! :cry:

post-921-1394234300,2996_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har provat, men dom hävdar envist att den är slutsåld. Tack ändå!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oj, då är det nog svårt, det är nog bara jaga och ha tur att man dyker på en. Såg inte att du redan varit på marinan och tittat, man läser mellan raderna ibland. Lycka till.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När jag beställde från marinan så fick jag ett mail tillbaka att den skulle finnas till försäljning igen nu i september. Men jag undrar om de inte syftade på den nya testtidningen som kom ut häromdagen (vilken för övrigt kändes lite tunn). Hoppas att nån därute som läser detta har råkat köpa på sig två ex. av den gamla tidningen och är villig att sälja den ena till mig... :-D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Någon speciell båt du är ute efter? Kan ju kolla i min vad som skrevs om du är nyfiken.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var snällt, men jag är intresserad av en massa modeller så vi hade nog fått öppna ett helt eget forum i så fall. Dom där testtidningarna är bra att ha hemma. Ibland dyker man på nån båtmodell som man vill veta mer om och då kan testtidningarna komma till nytta. Jag har en från 2001 och den är fullkomligt sönderläst. Tack för omtanken ändå, ockelbon och Stefan48!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jag har en liggandes. håller på å flyttstädar så den lär nog dyka upp snart:) ska jag skicka den?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan du leva utan den så skulle jag bli mycket glad. Du är en god människa! :-tackar Jag mailar dig så får du min adress.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den som söker han letar...eller hur var det nu? titta vad jag hittade under byrån :roll: Skickar den på posten i morgon till dig Flinta.

post-3732-1394234300,7657_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Japp! Tusen tack för hjälpen! Jag blev inte ett dugg besviken, där fanns en massa trevlig läsning. Lessen att jag inte fått iväg betalningen ännu, men pengarna dyker in på ditt konto inom kort. :oops: Den är värd varenda krona! /Anders

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var kul att höra:) Då jag blir husägare i morgon så är varenda krona värdefull:)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fortfarande inga pengar på mitt konto.. har du glömt bort mig?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

fortfarande inga pengar... såna skojare det finns!!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nej Sardaukar...så var det inte sagt...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hehe nej det vet jag. Jag var lite ironisk och menade att om du skickade till mig hade du fått pengarna ;-) Men men det är ju inte lätt att veta.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...