Flipp760 0 Postad 23 Juni , 2009 Hej, Har de senaste dagarna fått problem med mitt ankarspel. Ibland vill det inte fungera trots att jag hör reläerna klicka i manöverboxen. Någon som har något tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bukt 0 Postad 23 Juni , 2009 Hade liknande problem ifjol,ibland föll det inte ut och ibland drog det inte in.Provade med att släppa köra in vid brygga och allt började fungera,men i en naturhamn då vi skulle ut så fick jag inte stopp på spelet när jag spelade in lyckades bryta huvudströmmen innan badbryggan slitits sönder.Tog kontakt med Engbo och jag fick byta ett relå pris ca:1800:-,Enligt uppgift från Engbo så sliter det hårt på reläet när man kör in sista biten och reläet pulserar, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 24 Juni , 2009 Jaha då får man ringa Marinsystem imorgon. Jag fick tjuvkoppla ankarspelet för att få upp ankaret ikväll. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 2 Juli , 2009 Fick tag på nytt relä/solenoid hos en bil/båt-el firma, kostade bara 200 kronor och löste problemet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser