Terrafobica 68 Postad 29 Juni , 2008 Ja, den finns förmodligen bara i huvet på mig eller? Jag tänker mig ett skaft på två meter böjt i en halvmåneform. Borsten ska vara vinklad med stråna snett uppåt/bakåt. Med en sån skulle jag (fryslort) slippa hoppa i spat för att bottentvätta min omålade skuta. Ligger i Mälaren och det enda som växer är lite grönt slem som är lätt att tvätta bort om man nu hade rätta grejer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 30 Juni , 2008 Jahupp, då lyfter jag tråden igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 367 Postad 30 Juni , 2008 Mitt tips är att du tar kontakt med signaturen Dirken som jag vet håller på och funderar i exakt samma banor. Hur det går vet jag inte. Hälsa honom från mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mark77 0 Postad 13 Oktober , 2009 Väcker igen en gammal tråd.. Något nytt om borsten? Har dock för mig att ett problem är att få tillräckligt med tryck uppåt, har provat med olika modeller och i vattnet är det svårt att kontrollera en borste med långt skaft och dessutom uppåt.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke_Skane 0 Postad 13 Oktober , 2009 Ni får konstruera en 2-mans version med linor typ som en kölhalning fast med borste istället för en olydig sjöman. (Uppfinnar) Jocke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser