zolp 0 Postad 3 Juli , 2007 Hej, vem i stockholmstrakten rekommenderas för tillverkning av nya båtdynor? Mina är gamla och utslitna. Tacksam för tips. mvh Christer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
falo 0 Postad 3 Juli , 2007 Kungsängen som säljer skummgummi syr även dynor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zolp 0 Postad 3 Juli , 2007 Hur ligger dessa i pris? Jag söker inget exklusivt utan snarare bra och billigt utan krusiduller :-) Tack för tipset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bobban 0 Postad 4 Juli , 2007 Hej! Ring runt och kolla alla som klär om / tillverkar dynor vad kostnaden är, det är en enorm skillnad på priser. Glöm inte att be om leveranstiden också så du inte står där utan dynor en hel semester. När det gäller priset så be dom att separera priset för arbete, material, övertyg, skum så du lättare kan jämföra med andra företag. Lycka till Bobban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 336 Postad 4 Juli , 2007 Instämmer med ovan! Skriv en spec (skumgummivikt, tjocklek, tyg, båttyp, antal dynor osv osv) på vad du vill ha och skicka runt och begär offerter. Du hittar massor med företag om du anger sökord båtdynor på t ex Eniro. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PederGbg 2 Postad 6 Juli , 2007 Som sagt, ta in offerter. Jag gjorde inte det pga att det var ett försäkringsärrende så jag skulle bara betala 20% av kostnaden. Totaltkostnaden för dynor inkl tyg blev 37000 kr till min 33 fotare (segelbåt), men fint blev det ;-) Tyget kostade 600 kr/metern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 6 Juli , 2007 Tjena,Jag kan rekomendera http://www.batkapell.se/Snacka med Anders han är riktigt duktig och trevlig.Jag har handlat både kapell och dynor av honom. Jag vet inte om dom är billigast men resultat är perfekt. Mvh Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser