Gå till innehåll
fredag 26 april 2024
fannie

Kvinnor vid rodret

Rekommendera Poster

helt rätt...baksätet uppfanns av en enda anledning...2.gif\ sen blev det lite bekvämare när kombin kom...sen kom hundgaller fast egentligen är det kärringgaller det heter....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Japp. Nu väntar vi bara på att kärringgallret ska bli ljudisolerat oxå....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jag har det lite bättre...jag lägger henne i en kista baktill bara ...en vadderad..så ligger hon bekvämt...så kan ingen anklaga mig för djurplågeri eller ngt....2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bra tips ! Jag brukar släppa ut kärringen när jag ska köra bilen i en tvättautomat o binda fast henne på taket, varför slösa på vatten hemma till den gaphalsen när det inte kostar extra i biltvätten ???

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

körde den varianten förr tills jag insåg att det låg skit kvar på takdelen som hon täckte...bättre o köra ut henne när det regnar...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Köra ut ??? Menar du att du har henne innomhus ibland ??

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, jag menar det. Fast där har jag tagit bort huset, hon bara skräpade ner där så nu är det bara kravallstaketet kvar...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

håller på o kör en lydnadskurs nu med henne....det gäller att få dom små liven heldresserade....och ibland avdresserade....2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Köp en groda istället !! Kolla tråden Roligt. Köper hellre grejer till båten än en dress till henne...

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vad gjorde du mer än o pussa på den grodan ???

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jaha...nu trodde jag du hade ett smeknamn på kvinnsen här...typ kossor o grodor...2.gif\

 

snackar du riktiga grodor??? fan...har du inte alla grodor i dammen eller?2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nä det fattas några i dammen. Min kvinna eller vad det nu liknar brukar äta dom. Hinner ju inte att gå ut med mat till henne varje dag !!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Maten fixar älskarinnan ! Den andra är för dum... Men för all del, vad kostar en kurs ?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo det kanske går. Hon har det lite kärvt nu med inkomsten. Ja det är sen vi fick gatlampor, många blir avskräckta !!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

det är bättre o ha dom som ex...mitt gamla ex kallar jag i o för sig för krysset för att hon inte är särskilt smart så att säga...förr var det vanligt inom mentalvården att man kallade dom kryssade , dom som togs in för sluten vård...det kanske man bör tänka på om man skaffar sig nicknamn här på guiden o sätter ett x i första bokstaven.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

haha Ja det var roligt det här !!

 

Undra om moddare xander har att göra på matsnack ikväll !!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...