Micke9000 16 Postad 6 Februari , 2006 Hejsan, Jag undrar vart man kan köpa teak till en badbrygga. Har tittat runt lite på nätet utan några som helt resultat. Någon som vet? Och till ett vettigt pris förstås Tack på förhand. Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Loope 3 Postad 6 Februari , 2006 Beror på var du bor. Göteborg? Pröva med ESB i Väst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidstahl 0 Postad 6 Februari , 2006 Södra sverige! Prova malmölist http://www.malmolist.se/. Har inte handlat där själv, men de verkar ha rätt hyfsade priser. Samt de verkar ha en del hemma. Skall själv handla nästa år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 6 Februari , 2006 Har du tittat på LAUAN det är tryckat plyfa med mahogny lager på topp den ser ut som teak after du lackat den och kostar en 10 del av teaken titta in på min sjöbod på renoveringen av fjorden så ser du på min nya panel det är lauan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 6 Februari , 2006 Mitt tips www.flexiteek.nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 6 Februari , 2006 Abi Trä i GBG har lite allt möjligt :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 346 Postad 6 Februari , 2006 Genom ett omfattande och avancerat detektivarbete har jag tagit reda på att frågeställaren bor i Östergötland! Hur gjorde jag? Jo - jag klickade på hanses sjöbod och där stod det skrivet!!! Skulle gissa att du kan köpa teak genom något av dessa snickerier, klicka här... ...sedan kan du fare Roxen runt i rö-rutig regnrock (uttalsövning) ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 7 Februari , 2006 hej min panel är gjord av laun,kantlisterna på babords sida är tik alltså hörnlisterna,listerna runt reglaget är ek Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 8 Februari , 2006 Riktigt snyggt må jag säga. Nu blev man sugen på att slita fram sticksågen igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 346 Postad 8 Februari , 2006 Ööööh? OK! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 8 Februari , 2006 Och i Ån är en ö och vid ön är en å värmländska Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser