Gäst Christer Postad 1 September , 2005 Hej! Tips om väggbeklädnad önskas? Tänkte ha något annat än tapet, möbeltyg, liknande som bussar har eller något liknande luftigt skinnaktigt som båtar har. PS: Igentligen till husvagn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Christer Postad 1 September , 2005 Vad har ni för väggbeklädnad i era båter? Vill även ha tips på länk till de som säljer väggbeklädnad till båtar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 354 Postad 2 September , 2005 Alla båttillbehörsfirmor säljer skrovbeklädnad. Kika på min hemsida för tips. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Christer Postad 2 September , 2005 Intressant, men hittade inget om väggbeklädnad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mabe542 1 Postad 2 September , 2005 Jag körde med en pvc tapet som finns hos de flesta båthandlare. Bilder finns på min hemsida. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 354 Postad 2 September , 2005 'Väggarna' på en båt kallas ofta för 'skrov' (eller möjligtvis 'skott'...) Därför står det inget om väggar i katalogerna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Christer52 0 Postad 2 September , 2005 Jag vet att ytterväggarna heter skrov och innerväggarna skott. Jag har prefabiserat både forbina, sun33:a och några comfortbåtar på 90talet. Men nu är det så att jag ska ha beklädnaden i en husvagn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser