felicia1 1 Postad 20 Oktober Hej igen.En till sak jag vill ha hjälp med.Mitt Reglage går trögt(.Bravo 3 drev) kopplat ifrån kablarna och då går det rätt så lätt.tagit bort drev känt på växelvire den går lätt.Men när jag sätter ihop så går det trögt.Någon som har någon ide. Svara gärna här eller mail. searay1994@hotmail.com mvh Roger Wennberg 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
IngemarE 3 835 Postad 20 Oktober Om du vill ha svar så är det lämpligt att det sker i tråden och inte via privata mailsvar, så kanske även andra som hittar den senare kan bli hjälpta. Dessutom är ju en passande rubrik A och O..... 😉 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
felicia1 1 Postad 20 Oktober 20 minuter sedan skrev felicia1: Hej igen.En till sak jag vill ha hjälp med.Mitt Reglage går trögt(.Bravo 3 drev) kopplat ifrån kablarna och då går det rätt så lätt.tagit bort drev känt på växelvire den går lätt.Men när jag sätter ihop så går det trögt.Någon som har någon ide. Svara gärna här eller mail. searay1994@hotmail.com mvh Roger Wennberg lite ovan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mercury_44XS 390 Postad 20 Oktober Hej Vad har du för motor? Fullständig motorbeteckning och serienummer på motor och drev. Kan du förklara lite tydligare vad det är som går lätt och trögt, är det reglaget som går trögt? Återkommer med bättre svar när jag vet motor o.s.v. Serienummer är viktigt för att man skall kunna hitta rätt information. På personbilar ligger all info i registreringsnumret, på båtmotorer/drev ligger det i serienumret. Mvh Pär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne_G 155 Postad 20 Oktober Hej Wempa Byt bägge reglagekablarna så ska du se att det går betydligt lättare. Passa på att smörj upp reglaget samtidigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser