Eld- 582 Postad 3 Augusti (redigerade) För er som köper billiga solcellsregulatorer: Redigerad 3 Augusti av Eld- 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Till_havs 56 Postad 4 Augusti Men för hel... 100A i en sån där smurfpryl! Helt galet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 5 049 Postad 4 Augusti (redigerade) ??? Redigerad 4 Augusti av Georg_Ohm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eld- 582 Postad 4 Augusti 49 minuter sedan skrev Georg_Ohm: ??? I den ena videon konstaterade han att den som var märkt max 100A innehöll exakt samma komponenter som den som var märkt max 10A. Även max 10A var tveksamt om den verkligen klarar. Dessutom klarar de två USB utgångarna max 500 mA tillsammans och om de överbelastas stängs mikroprocessorn av eftersom den drivs av samma krets som USB portarna... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 5 049 Postad 4 Augusti 6 minuter sedan skrev Eld-: I den ena videon konstaterade han att den som var märkt max 100A innehöll exakt samma komponenter som den som var märkt max 10A. Även max 10A var tveksamt om den verkligen klarar. Dessutom klarar de två USB utgångarna max 500 mA tillsammans och om de överbelastas stängs mikroprocessorn av eftersom den drivs av samma krets som USB portarna... Ja det var väl det jag undrade egentligen, vem går på det, och köper sådant? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 767 Postad 5 Augusti 17 timmar sedan skrev Georg_Ohm: Ja det var väl det jag undrade egentligen, vem går på det, och köper sådant? Jag hsr gått på det, eller jag fick snarare en 10 A sådan regulator och den fungerar fantastiskt bra för att ladda jollebatteriet. Tyvärr från Kina, men man måste vara tacksam för en present. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser