Jens_Sthlm 27 Postad 23 Juli Jag har ett slutsteg monterat i båten som inte fungerar. Det är installerat av tidigare ägare men jag hatar att ha saker som inte fungerar så tänkte om någon kan ge råd om hur en amatör ska gå vidare. Märket är sound magus och modellen heter ET 150.4. Jag har mätt kablarna in och där är det 12.7 volt. Inget lyser på slutsteget och den är helt död. Det är pluss och jord som går in på vänster sida och sen är det 4 kabelpaket till de 4 högtalarna. Det går ingen sladd till själva stereon, borde det inte göra det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eld- 566 Postad 23 Juli Den där ska kopplas upp via blåtand. Leta rätt på en knapp för att aktivera ihopkopplingsläge och leta efter den med telefonen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jens_Sthlm 27 Postad 23 Juli 2 minuter sedan skrev Eld-: Den där ska kopplas upp via blåtand. Leta rätt på en knapp för att aktivera ihopkopplingsläge och leta efter den med telefonen. Det här är knapparna som finns, känns inte som att någon av dem aktiverar ihopkopplingsläge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eld- 566 Postad 23 Juli Den runda prylen på framsidan är det en knapp? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jens_Sthlm 27 Postad 23 Juli Just nu skrev Eld-: Den runda prylen på framsidan är det en knapp? Nej. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eld- 566 Postad 23 Juli <a href="https://www.manualslib.com/manual/984896/Sound-Magus-Et90-4.html">SOUND Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jens_Sthlm 27 Postad 23 Juli Behövs det wifi för att den ska funka? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser