Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
elabbo

Johnson 20hk 1985, service manual

Rekommendera Poster

Hej! Jag söker efter manual till jonson 20hk från 1985. Hittade en här, http://boatinfo.no/lib/evinrude/manuals/1971-1989johnsonevinrude.html, dessväre byggd i flash som inte längre används. Har någon möjligtvis PDF liggandes eller annan länk till fungerande manual?

 

Har sökt lite men inte hittat någon fungerande länk.

 

Tack på förhand

 

/Erik

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är bara menysystemet på den sidan som är byggt med flash. Om du tar bort filnamnet ur länken så ser du innehållet i mappen och kan välja vilka du vill titta på

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ah snyggt tack, ett steg närmre iaf. Men, det är fortfarande 600+ swf:er som är halvjobbiga att leta bland (och öppna mha ruffle plugin t.ex.). Ska se om jag får till någon batchkonvertering till jpeg eller likn. Eller så missförstod jag dig och överkomplicerar det?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jo, får du inte flashmenyn att funka med hjälp av pluginen så är det en trist stund att kolla igenom alla sidorna ;)

 

När jag letade efter info till en motor för ett tag sedan så gav google träff med en direkt länk till den sidan jag behövde så jag hade tur den gången. 

 

ruffle-pluginen brukar vara rätt ok annars, men det kan vara värt att testa med firefox om du inte gjort det innan. Den har en tendens att vara bättre (numera ska kanske tilläggas, den har ju också en historik av att vara lite tveksam men nu tycker jag bättre och bättre om den).

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
2021-09-04 vid 14:24 skrev elabbo:

Hej! Jag söker efter manual till jonson 20hk från 1985. Hittade en här, http://boatinfo.no/lib/evinrude/manuals/1971-1989johnsonevinrude.html, dessväre byggd i flash som inte längre används. Har någon möjligtvis PDF liggandes eller annan länk till fungerande manual?

 

Har sökt lite men inte hittat någon fungerande länk.

 

Tack på förhand

 

/Erik

Hur har det gått? Jag har manualen, om du fortfarande behöver den.

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack för omtanken! Jag fick hjälp med att dra ut den så det är lugnt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...