Flakmoppe 0 Postad 2 Juni , 2021 🤣 Hej Är de någon som vet var man kan få tag i gummilisten som sitter i Rut ramarna på Princess 266. Önskar tips. Med vänlig hälsning, Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 362 Postad 2 Juni , 2021 Har liksom de flesta människor ingen aning hur rutorna ser ut på en Princess 266, så jag chansar lite… Kuntze, kanske? https://www.kuntze.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flakmoppe 0 Postad 2 Juni , 2021 Tack för tipset men dom har inte😂 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cobalt233 65 Postad 2 Juni , 2021 Det brukar stå stämplat någonstans på glaset vilket fabrikat det är på rutor/ram. Ett Mail till tillverkaren och du är i mål. Så här ser det ut på min tex Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 362 Postad 3 Juni , 2021 Du kanske skulle lägga ut en skiss med lite mått på listen, så alla som inte äger en Princess 266 kan hjälpa till..? 🙂 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 843 Postad 3 Juni , 2021 17 timmar sedan skrev Flakmoppe: Tack för tipset men dom har inte😂 Kuntze brukar alltid kunna tipsa om branschkollegor. Kom du ingen vart där? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 14 Juni , 2021 2021-06-03 vid 12:10 skrev Mackey: Kuntze brukar alltid kunna tipsa om branschkollegor. Kom du ingen vart där? Tämligen säker på att Kuntze har. Dom fixade på 5 sekunder fram en passande till min Sunseeker. Inte exakt samma form som den gamla listen men tätade perfekt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser