Jump to content
Friday 20 September 2019

Kaj_Bjorkhagen

Medlemmar
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kaj_Bjorkhagen last won the day on August 14

Kaj_Bjorkhagen had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About Kaj_Bjorkhagen

  • Rank
    Kadett

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jag skulle lägga mina pengar på att det är tänd-relaterat. Men börja enkelt, med att pumpa blåsan du. Efter det testar du tändstiften.
  2. Har du låg komp på två cylindrar som är grannar? ISF är det topplock packningen som har gått. Gör leakdown test. Fråga dina kompisar om du inte vet hur man gör.
  3. En klassad VHF borde de ändå ha till salu.
  4. Snurra propellern och tryck ner växelrodden.
  5. När jag var inne på EB i höstas och frågade efter GMDSS utrustning möttes jag av rynkor i pannan.
  6. Det räcker väl att ha en tråd om ditt problem.
  7. Han har ju ställt samma fråga i två olika trådar här på forumet.
  8. Tror också på 90 graders teorin.
  9. Jag uppfattade inte riktigt om huggningarna sker om motorn är kall. Eller om det är trögt att och snurra svänghjulet om motorn är kall.
  10. När du säger hugger, syftar du då på problem som blir vid fuel starvation. Eller hugger som rent mekaniskt? Men du ska också ha i åtanke att motorn är 38 år gammal.
  11. Kan inte tipsa om någon firma, men var väldigt kritiskt till dessa rekommendationer. Det är trots allt ett forum och vem som helst kan ge tips om vadsomhelst.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Du behöver som gäst även vara medveten om våra Terms of Use och GDPR policy Privacy Policy