Tumlaren33 0 Postad 26 December , 2018 Hej. Håller på att gå över elsystemet på min båt med en volvo MD40. I orginalkablaget sitter laddningslampan kopplad till den här tingesten. Kan någon säga vad det är? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 1 000 Postad 26 December , 2018 10 minuter sedan skrev Tumlaren33: Hej. Håller på att gå över elsystemet på min båt med en volvo MD40. I orginalkablaget sitter laddningslampan kopplad till den här tingesten. Kan någon säga vad det är? Tillhör larmet som gör att du får en pipsignal vid varmgång eller dåligt oljetryck Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tumlaren33 0 Postad 26 December , 2018 Ok. På det viset. Då tänds antagligen även laddningslampan eftersom den är ansluten till enheten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 1 000 Postad 26 December , 2018 1 timme sedan skrev Tumlaren33: Ok. På det viset. Då tänds antagligen även laddningslampan eftersom den är ansluten till enheten. Anslutningen till laddlampan (tändningen) gör att du får kontrollpip när du vrider på tändningen före start. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tumlaren33 0 Postad 26 December , 2018 Tackar för upplysningen och ursäkta att jag inte förde upp frågan under el-snack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser