i92_lus 0 Postad 21 Oktober , 2018 Hej! Jag gick på en sten i somras i 3-4 knop. Nu har jag fått en del skador på skeddan. Jag hoppas att det syns i bilden. Det är inga stora materialförluster. Motorn är från 2008, dvs tveksamt att göra ett försäkringsärende av detta. Hur lagar jag bäst? Gå lös med en fil och jämna till så gott det går? Behöver man grunda innan man målar med Yamahas standardfärg? Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
535GT 36 Postad 22 Oktober , 2018 Är det bara kosmetiskt, så är det bara att slipa och köra på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser