cmattsson 0 Postad 21 Juni , 2017 Hej på er! Har sneglat på en båt som jag har fått ett relativt bra pris på, men varken ägaren eller jag vet vad det är för båt... behöver hjälp nu Det sitter två stycken 4cylindriga Ford dieslar med rakaaxlar (backslag) och är för samt akter ruff mer vet jag inte, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 21 Juni , 2017 Fler bilder, från insida och utsida? Denna bild säger inte så mycket... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 21 Juni , 2017 Känns lite Engelsk, vet inte riktigt varför. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cmattsson 0 Postad 21 Juni , 2017 1 timme sedan, Kenneth_S säger: Fler bilder, från insida och utsida? Denna bild säger inte så mycket... Finns inga bilder invändigt, för all inredning ligger brevid, kan inte ladda. Upp bilder, för stora tydligen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 5 120 Postad 21 Juni , 2017 2 timmar sedan, Pentax säger: Känns lite Engelsk, vet inte riktigt varför. Well, rutorna med den öppningsbara pop-in rutan är typiskt brittisk. Jag tycker mig känna igen de raka skrovsidorna från tidiga Princess. Likaså det förhållandevis höga doghouset, med liknande arrangemang av rutorna. Sent 60-tal, tidigt 70-tal men britterna var ju minst tio år efter i designen än fastlandseuroperna vid denna tid. Kolla vad det är för typ av fordmotorer, om du finner något mer namn på ventilkåpor eller typskyltar kan det vara tydliga ledtrådar. .. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cmattsson 0 Postad 21 Juni , 2017 Okej tack för infon, ska kolla upp det i morgon! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 5 120 Postad 22 Juni , 2017 Likhet eller skillnad? Detta är en Princess 32' Luxus aft. cabin. Som såldes av denna firman: Jones Boatyard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cmattsson 0 Postad 22 Juni , 2017 har tagit fler kort nu, men tror jag hitta vad det är för båt, Är en skylt som det står jgm Madeira, är det båten? Varför kan man inte ladda upp bilder? Står hela tiden - Du får endast ladda upp 1.95mb. och jag har på sämsta kvalitén i kameran? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 5 120 Postad 22 Juni , 2017 Något skumt är det, jag lade upp en bild på en gammal Princess, i en PC, men kan inte se bilden i min Ipad... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 22 Juni , 2017 En JGM Madeira 27"? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cmattsson 0 Postad 23 Juni , 2017 9 timmar sedan, Kenneth_S säger: En JGM Madeira 27"? Ja enligt skylten. Vad är det för båt? Någon historia / info Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 5 120 Postad 23 Juni , 2017 Här är en JGM Madeira 27. Mysteriet är löst. Jag tror att denna båt är rätt ovanlig i våra farvatten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cmattsson 0 Postad 23 Juni , 2017 Man tackar man tackar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser