bajen27 0 Postad 21 Juni , 2016 hur sätter jag till baks startsnöre som har halkat ner .inte fel på fjädern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 758 Postad 21 Juni , 2016 Vet ej utantill men om du kollar lite å plockar isär lite, listar du snart ut hur det måste funka och hur snöret (där heter det kanske inte tamp), ska sitta för att funka. Kan inte vara kärnfysik. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bajen27 0 Postad 22 Juni , 2016 kort svar som inte gav ett dugg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 758 Postad 22 Juni , 2016 Ok. Kan du ta en eller ett par bilder som visar så mkt som möjligt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fjelie 25 Postad 22 Juni , 2016 Detta är en "akta fingrarna" aktivitet. När jag gjorde det senast, på en Suzuki 20 hp, så plockade jag av hela startapparaten. Därefter spände jag upp fjädern för att sedan låta snöret dras in. Du behver egentligen fler händer än vad du har men tar man det lugnt så fixar du det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bajen27 0 Postad 22 Juni , 2016 Ok. Kan du ta en eller ett par bilder som visar så mkt som möjligt? e inte på olats skickar senare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Coolgate 0 Postad 26 Oktober , 2018 Samma problem, ingen spänds alls i min fjäder. Hur gör man? inte lyckats spänna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser