Botved 94 Postad 14 Maj , 2016 Det blev en tur från Birka till Arkösund med Comfort 26:an. Kallt men otroligt härlig segling över Bråviken. Helt ensamma, faktiskt inte en enda båt såg vi på hela Bråviken och det kändes märkligt. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lindius 65 Postad 16 Maj , 2016 Hade tänkt ha båten på land denna sommar då vi har så mkt annat pyssel...men vetefan (ursäkta franskan) om jag kan motstå seglingen... Härligt att höra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thallatha 867 Postad 16 Maj , 2016 Hade tänkt ha båten på land denna sommar då vi har så mkt annat pyssel...men vetefan (ursäkta franskan) om jag kan motstå seglingen... Härligt att höra! Du får väl göra som en av mina kompisar. Han seglar så mycket med andra att han nästan inte hinner segla med sin egen båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lindius 65 Postad 16 Maj , 2016 Haha men det är ju att vara själv på sin båt som är så härligt, eller med hund och sambo Har tyvärr inga seglande vänner, får jobba på nya relationer 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser