Gäst undrande Postad 28 April , 2005 Jag har tittat på en Ryds 475 GTS från -01 med en Mercury 50 hkr 4-takt från -00. Båten är välskött och i gott skick men jag är osäker på priset. Tacksam för synpunkter?? (30 km vagn ingår också) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Stefan Postad 28 April , 2005 Hej ! Nu ska jag inte svara på din fråga. (tyvärr) Antar att du undrar om en 475/478 GT/I . Jag säger inte att denna modell är dum MEN jag tycker du ska lägga ut en liten peng till och köpa en 510 istället. Mycket mer båt på havet. Har själv en 510 GTI och jag har en kompis som har en 478 GT. Jag tycker det är märkbar skillnad i hur stadig och bra båten är i sjön. Skillnaden är 30 cm på längd och knappt 30 på bredd. Skulle tro att båten du tittat på ligger i ca 90 000 kr, har jag fel ? Kanske något mer med båtvagn inkluding. Jag skulle iaf rekommendera dig att jämföra de bägga genom en provkörning. Lyckat till med ditt båtköp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser