dennaa91 0 Postad 24 Juli , 2015 Tjena! Har precis bytt växelhus på min Yamaha 75hk! Nu när jag fått dit det så går det att med framåtväxel, snurra propellern åt ett håll med klickande ljud och stumt åt andra, med neutral i så går det att snurra proppen åt båda håll utan motstånd. Med backen i så går det att snurra åt båda håll ca 5cm sen tar det stopp, ska det vara så?? om inte, vad har jag gjort för fel? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 502 Postad 24 Juli , 2015 Din beskrivning verkar helt normal. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dennaa91 0 Postad 24 Juli , 2015 Vad bra!! Tack Din beskrivning verkar helt normal. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser