Hej!
Absolut, reparation snarare än service!
Det är en MD1, äldre modell 60 tal-isch. Motorn går OK men efter att ha gått varm (tror vi) så har den tappat kraft och är svårare att starta. Därav tanken att se över ringar och ventiler då misstanken är dålig komp.
Motorn sitter i en Julle.
Utöver vevlager, vevhusluckan. Är det en sotninigssats + tilläggssats inkl shims som är tillräckligt när det gäller packningar?