Terrafobica 68 Postad 22 Juni , 2015 Är det någon av er alla som har någon erfarenhet av dessa hopvikbara båtar? http://porta-bote.se/index.php/1528176 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 23 Juni , 2015 Bump Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Martin_O_ 0 Postad 23 Juni , 2015 Jag har bara känt på dom lite kort på båtmässa och de förefaller vara betydligt rejälare än små gummibåtar i klassen lätta portabla båtar. Jag har läst runt en del på nätet och det är många användare som verkar mycket nöjda. Dessvärre har jag inte mer koll än så, men jag har funderat ett tag på att testa konceptet för fiske i mindre vatten där man inte kommer åt med ramp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 23 Juni , 2015 Tack för svaret Martin. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 23 Juni , 2015 Inte råkat ut för dessa faktiskt. Kommer bara att tänka på Semestersabotören där Monsieur Hulot Hulots hopfällbara kajak slår upp stävarna och sakta guppar iväg ut på havet med honom ombord... :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 860 Postad 23 Juni , 2015 Eller Göta Kanal-filmen. Kul grej tycker jag. Vi kollade lite på att bygga en hopfällbar Dora en gång, men som alla hopfällbara tingestar så undrar jag hur fungerar det efter några år. Fast det kan man ju undra med uppblåsbara också så jag har vanlig, hård jolle. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser