e-street 0 Postad 21 Juli , 2014 Hej igen! Någon som har något vettigt omdöme av dessa Simrad Plotter/Radar CA50. Läste en Amerikanska artikel/test, verkade lovorda den, men det var från 2007. Tekniken har ju gått framåt. Men kan någon hjälpa en novis gällande denna utrustning som ingår i mitt ev båtköp, och en del annat. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chha 19 Postad 22 Juli , 2014 Själv använder jag Ipad och Seapilot, jag har svårt att se fördelarna med en plotter, om man redan har en Ipad alltså. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
e-street 0 Postad 22 Juli , 2014 Ok! Ja tekniken går ju framåt :-) Fåt väll läsa på lite, har ju kört mest med kompass för sportens skull. Plotter radar vhf tydligen 2007 va detta det bästa man kunde köpa? Borde ju gå o nyttja när de ändå sitter där, inklusive elektroniska sjökort mm.??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser