Gå till innehåll
torsdag 13 november 2025
zmira

Nostalgi Båt och sjöfart

Rekommendera Poster

Hej ! Är det någon mer än jag som tycker att det är kul med gamla filmer och bilder på båtliv och sjöfart från förr.

Det finns ju massor av material på nätet. Jag har samlat en hel del på min blogg under kategorin nostalgi. Har ni tips på webbsidor bildarkiv filmarkiv mm som kan vara av intresse så får ni gärna dela med er. Här är länken till min sida.http://batliv.bloggplatsen.se/kategori/84313-nostalgi/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling

Delar ditt intresse och efter att ha kollat din site så kan jag lätt underhållas. Däremor kräker jag av alla reklamflikar och det är synd för det förtar innehåll och kvalité.

Reklam är det som lägger minus till plus, tyvärr...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan inte annat än hålla med dig MaxSchmeling.

Relamen kan vara störande .Är dock inte jag som lagt dit den .Däremot kan man (Köpa) bort den vilket jag gjort ibland.Får väl överväga aatt göra det igen.

När jag startade bloggen kunde man välja att lägga reklamen i högerspalten där stör den inte så mycket.Men kör man movliversionen så syns ju inte högerspalten så jag förstår att dom flyttat in den mellan inläggen.

Kul att du gillar sidan för övrigt.

Kan ju passa på att tipsa alla som använder surfplattor att gå in på bloggens webbversion då man ser hela bloggen med länkar och allt annat som ligger i högerspalten.I mobilen blir det dock väl smått.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Trevlig sida. Jag kan tipsa om att Firefox med tillägget Adblock Plus rensar bort det mesta av reklamen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...